Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile



MengGila Di PKL :D
Tuesday, October 4, 2011 | 3:06 a.m. | 0 comments
Assalamualaikum , haha semalam best gila laa pergi PKL bersama-sama kawan yang aku Sayang :) amier and aisyah sorry tak masukkan gamba korang ! apa apa pun best gila laa lepak ngan korang dekat  PKL semalam ! walaupun, Teman Tapi Mesra aku tak bole pergi , tapi aku tetap gembira adanya korang :) Gamba yang pertama tuhh aku agak tak suka :P sebab adanya dua orang yang buat maksiat dalam PKL hee #Joke laa :D Gamba yang kedua mata aku agak lebab sebab dua tiga hari nie tak cukup tidur la :) Gamba yang ketiga agak comell kami berdua nie Hee :D Thankyouu for aisyah sp , cyunk kamo ash(amier) , siti munirah , uchiha asyraf(acap) and alis syuhada sebab Gembira kann aku semalam Iloveyou :D