Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile



Haruskah Kita Berpisah?
Friday, June 8, 2012 | 11:00 a.m. | 0 comments

 Ohh my LOVE!!! I STILL LOVE YOU. Kenapa kau dah lain sangat lepas kau pindah sekolah cheras? Why? why? Why? Tell me why, why why? Susahnya nak cakap... LOL. Kita dah pun berpisah, Setahun 2 bulan pun jadilah. Kau couple aku yg paling lama :) Sebab tuhh aku susah sangat sangat nak lupakan kau :(
Tiada jodoh lagi antara kita berdua. Cinta kau dan aku, Takkan mungkin bersatu... :'( Ermm, Tak apalahh :) Kalau betul kau jodoh aku, Tak akan kemana punya, Kan kan :) I can't stop LOVING you until I die. Good Bye dear, Semoga kita dijodohkan pada suatu hari nanti. Amin... InsyaAllah. Jika dia izinkan kita untuk bersama selama-lamanya. Hanya mampu bersabar dengan kehendaknya. Lepas nihh kembali SINGLE seperti dulu :p Chill okay Chill >.< Tak matikan kalau tak bercouple nihh. Lebih selamat kita jika kita single :') Ingat tuhh!!! Hehehe untuk diri saya juga :)