Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile



Kembali Senyum. Alhamdulillah :')
Saturday, July 14, 2012 | 4:14 a.m. | 0 comments



Hey, Assalamualaikum.. Lama saya tak update blog, Hehehe ^.^ Okay jumm kita mulakan ceritaa :p
Haihh saya nihh selalu sangat sedih sebab kehilangan dia. And know saya dah boleh terima semuanya. Saya nak lupakan diaa, Sebab saya dah ada yang baruu.. Hahaha but kita org kawan je.. Saya dah malas nak couple couple, Tunggu besar nantilahh :) Umur 14tahun nihh kene fikir belajar dulu, kan kan. Saya happy sekarang sebab ada org yang cuba happykan saya :) Alhamdulillah. Walaupun kita org kawan, saya still sayang dia lebih dari kawan hehe. Sebelum couple mesti kawan kan? :p haha. Dia ambil berat pasal saya, Thats why saya sayang dia. Selain dia happykan saya family and kawan kawan saya pun ada juga happykan saya. Thats why saya sayang mereka. Ramai cakap saya selalu happy, But dalam hati hanya tuhan yg tahuu, betapa sedihnyaa bila kehilangan sesuatu. And know saya kembali senyum. Alhamdulillah. Saya harap awak awak semua pun happy dia luar sana. Tak mau sedih sedih k :) Kalau sedih cuba untuk happy happykan diri okay? Bye-bye assalamualaikum, Selamat mencuba. Hehehe :D


Labels: