Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile



About MySelf :))
Monday, December 10, 2012 | 12:49 a.m. | 0 comments
Assalamualaikum, hmmm first thing nak bagitahu yang aku dah lama tak update blog. Rindu dekat blog nihh :)) hehehe. Perjalanan hidup aku masih jauhh, dan aku harus capai cita cita yg aku idamkan. Nak tahu?? Tak payahlahh nak ambil tahu :)) Usia pun semakin meningkat ~ hehehe Tahun depan 15 years old. And next year, ''PMR"! Hope aku dapat buat. Amin ~ In Shaa Allah :)) Boyfriend?? Hmmm kawan lelaki memang ramai, ramai sangat. Adalahh dalam ramai ramai tuhh berkenanlah juga dgn sorang dua nihh untuk jadikan teman istimewa :)) hehehe. Tapi masih muda untuk aku fikirkan semua benda tuhh. Just friends ~ Family?? Hmm family okay semuanyaa faham dgn perangai aku and diaorang selalu support aku :)) Friends?? Hmm buat masa nihh kawan baik aku semuanyaa baik. Alhamdulillah :)) Kalau kawan biasa tuhh, aku jadikan kawan biasalahh hehehe. Kawan baik nihh aku maksudkan kongsi masalah or apa-apa jerlaa. Kawan biasa nihh aku maksudkan mcm bila jumpa "hey", bila nak pergi "bye". Hahaha lebih kurang macam tuhlahh :)) Hmm apa lagi yang aku nak ceritakan ehh? Jap jap mauu fikir dulu :)) Okay dah dapat hehehe, Sekolah?? hmm sekolah punn okay Alhamdulillah. Belajar punn okay :)) Cuma perlu usaha lebih. Actually, saya kekadang jealous dgn kawan saya yg ada "BF" but my mum say: Jangan risau nanti kalau dah kerja, nak cari bf carilahh. Mummy tak marah. Tapi kalau sekarang adik cari mummy akan marah. PMR pun belum lagi dah pandai nak cari bf. Hehehe I know Mum :)) And one more thing my mum say: Mummy tak nak anak mummy terjerat dgn hasutan Syaiton. Aww so sweet :)) So I thing better I single first. Bila dah besar nanti In Shaa Allah akan ada seseorang yg "istimewa" :)) Okaylahh sampai disini saja tentang "About MySelf" :)) Assalamualaikum.